joi, 10 iulie 2008

Am fost la mare





pentru prima data si mi-a placut teribil de mult. Atat de mult incat mi-am adaptat vocabularul:



- Mamiiii, hai la mare sa ma balacesc si eu un pic
- Nu vreau colac, vreau la apa mica
- HAI LA PLAJA


- Sterge nisipul (de pe mainile mele evident, ca doar n-o sa intru in apa cu nisip pe degetzele)
- Vreau sa mananc si eu ceva bun (la taverna, evident)
- Vreau acasa la Bucuresti sa ma odihnesc si eu un pic (asta a fost tare de tot, au lesinat mami si tati cand m-au auzit)


E marea asta ceva de speriat ce obosesti de atata lupta, ba cu valu, ba cu castelu, ba cu mama ca te baga in casa cand tu mai vrei in apa.
Am si poze, facute de tati evident cu cat de frumoasa e marea aia mare la care am fost




http://picasaweb.google.com/ralu.popescu/Thassos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu