joi, 24 februarie 2011

La telefon

Mihai - mami, vreau sa vorbesc cu mami, mi-e dor de mami a mea
Mihai- alooo, mamiii, ce mai faci mami?
Mami - uite mami, la munca ...
Mihai - aloo, mami, raspunde corect! tu mie spune-mi ce mai faci, bine sau nu? ca stiu ca esti la munca !!!
Mami - aaaaa, iarta-ma mami, n-am stiut ca n-am raspuns corect, fac bine, sunt la munca
Mihai - aaaa, d'accord (evident ca un pic de franceza nu poate lipsi dintr-o conversatie intelectuala)
Mihai - mami, uite sunt acasa si mananc, poti sa ma suni mai incolo sa mai iau o bucata?
Mami - lasa pui ca vorbim mai incolo, nu te mai sun ... vorbim cand vine mami acasa, pofta buna.
Mihai - hai mami, mai suna-ma, ca mi-e dor de tine ....
Mami - bine pui, cum zici tu.
Zdrang telefonu.

convorbirea 2
Mihai - aloo, iar ai sunat? acu ce mai e?
Mami - pai... mi-ai zis tu sa te mai sun ...
Mihai - aaaa, da. mai stai un pic.
Zdrang telefonu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu