miercuri, 27 octombrie 2010

Haloween la gradi

Desi azi e ziua mea, cand implinesc 5 ani gloriosi, cei de la gradi au uitat si au organizat pentru azi sarbatoarea de haloween. Nu-i rau, ca ma distrez mai mult, azi cu bomboane "vrajitoresti" si maine cu tortul meu :). Super, nu?

Asa ca m-am apucat de facut poze cu gasca de la gradi:


- Cu Angelique ...
Eu sunt tanarul acela fermecator din stanga ei
Celalalt, nici nu conteaza ...




- Cu Amelia ...
Ea s-a costumat in vrajitoare rea, dar de fapt e o dulce si o frumoasa.
Si e prietena mea draga






-Cu Edvard, care este prietenul meu cel mai bun :)
Azi mi-a zis Miau pe post de Bonjour ... ce bine si-a intrat in constum.

Un comentariu:

  1. La multi ani, sa fie sanatos, sa va aduca multe bucurii. Sa il fereasca Dumnezeu de toate cele rele si sa aiba o copilarie linistita. Pupici

    RăspundețiȘtergere