joi, 21 octombrie 2010

Prima luna de gradi

6 septembrie
In prima zi, nu m-a interesat deloc cine este aceasta Angelique de care mami si tati imi tot ziceau ca-i noua mea educatoare.
Pur si simplu VREAU ACASA LA MINE, NU VREAU S-O VAD.

15 septembrie
Ma lasa mami la gradi, fug la ea, zana cu par blond si zambet frumos. Stiu ca daca o rog frumos, imi da un pupic.
- Bonjour Madam Angelique, Bisou !
- Boujour Mihai, Voila bisou
- Pa mami, pe tine te pup mai tarziu, acum am treaba cu Angelique.

Am avut weekend lung si nu am fost la gradi, mi-e dor de zana mea. E frumoasa de ma doare inima. Cred ca m-am hotarat, de acum imi plac blondele, cat mai inalte si subtiri, ca Angelique.
Sa nu uit, trebuie sa-i duc in fiecare zi cate o surpriza, ca sa nu ma uite.

Sfarsitul lui septembrie
- Mami, te rog lasa-ma sa ma duc singur la gradinita.
- De ce iubi?
- Asa se duc baietii mari
- Mai, daca am de vorbit cu doamna ? cum facem ?
- Pai mami, eu ma duc inainte si tu vii dupa mine la gradi, dar eu ma duc singur, ca sunt baiat mare, nu ? si baietii mari se duc singuri la gradi.
- Hai mami, lasa-ma singur ca-s baiat mare si trebuie s-o impresionez pe Angelique, nu pricepi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu