duminică, 20 aprilie 2008

Am o idee !


Azi de Vinerea Seaca, m-a dus mami la tata popa la impartasit si papat anafura buna buna. Si cum mergeam noi doi pe drum, am avut o revelatie: „Mamiiii, am o idee! Vreau o casa mare, mare cu trepte rulante”.

Mami, a si pus mana pe telefon si i-a comunicat lui tati ce si cum trebe rezolvat ca atunci cand face casa la mosie obligatoriu sa aiba si trepte rulante sa am pe ce ma da.

Pana una alta, am fost in piata sa cumparam fructe bune si rosii pe care eu le-am ales, chiar eu cu manutele mele am pus rosiile in punga. Asa baiat de mare ajutor are mama, sunt numarul unu in alesul de pe taraba. Plus ca in curand voi sti si sa-i golesc cardul la cat de bun prieten sunt cu toate bancomatele pe care le gasesc pe drum "mami, ai bani ??? hai la bancomat" si ea nu si nu, ma duce doar in parc si in alte locuri sigure (financiar cel putin ;) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu